me son sveiada da poc e ho impinzà el pc, la prima roba che ho volest veder l'è sta qua.....tosat par poc no me pise dos dal rider.......
l'è un spetacol sto sorz (topic)
quel che no rive proprio a capir l'è el sardegnol, par el resto (a parte qualche paroa) pì o manco capise, ma che rider
:hands13: :hands13: te sì massa forte!me son sveiada da poc e ho impinzà el pc, la prima roba che ho volest veder l'è sta qua.....tosat par poc no me pise dos dal rider.......
quel che no rive proprio a capir l'è el sardegnol, par el resto (a parte qualche paroa) pì o manco capise, ma che rider
me son sveiada da poc e ho impinzà el pc, la prima roba che ho volest veder l'è sta qua.....tosat par poc no me pise dos dal rider.......
el spazzacà
el poggioeu
el basell
la salamansgè
i gelosii
el ciffon
el guarneri
la cadrega
translation plissssss
un besito a todos!! (si vede che sono coinvolta con la partenza della mia cucciola per l'Espana?!)
Haku! va in mona ciò!
:love_4: :love_4:
dunque dunque :confuso:
lo spazzacamino
il poggiolo
la sedia (grasie a Aldo Giovanni e Giacomo ), comunque da me si dice càrega
le altre non le capisco.......
muahahahahahah, Censored!!!:ros:
mi arrendo :cool2:Ahi ahi! non ci siamo cara Clo :martello2 eh no, fai bene a ringraziare le tre sagome perchè e l'unica che c'hai preso k07:
Allora ci provo eh...
poggieu...balcone o balconcino
spazzacà...la scopa (spazza in casa)
Toppato eh...dai dimmelooooooooooooo!