me son sveiada da poc e ho impinzà el pc, la prima roba che ho volest veder l'è sta qua.....tosat par poc no me pise dos dal rider.......![]()
![]()
![]()
l'è un spetacol sto sorz (topic)
quel che no rive proprio a capir l'è el sardegnol, par el resto (a parte qualche paroa) pì o manco capise, ma che rider
:hands13: :hands13: te sì massa forte!me son sveiada da poc e ho impinzà el pc, la prima roba che ho volest veder l'è sta qua.....tosat par poc no me pise dos dal rider.......![]()
![]()
![]()
quel che no rive proprio a capir l'è el sardegnol, par el resto (a parte qualche paroa) pì o manco capise, ma che rider

me son sveiada da poc e ho impinzà el pc, la prima roba che ho volest veder l'è sta qua.....tosat par poc no me pise dos dal rider.......![]()
![]()
![]()
Haku! va in mona ciò!el spazzacà
el poggioeu
el basell
la salamansgè
i gelosii
el ciffon
el guarneri
la cadrega
translation plissssss
![]()
un besito a todos!! (si vede che sono coinvolta con la partenza della mia cucciola per l'Espana?!)
![]()
Haku! va in mona ciò!
:love_4: :love_4:
dunque dunque :confuso:
lo spazzacamino
il poggiolo
la sedia (grasie a Aldo Giovanni e Giacomo), comunque da me si dice càrega
le altre non le capisco.......
muahahahahahah, Censored!!!:ros:

mi arrendo :cool2:Ahi ahi! non ci siamo cara Clo :martello2 eh no, fai bene a ringraziare le tre sagome perchè e l'unica che c'hai presok07:
![]()
![]()
![]()
Allora ci provo eh...
poggieu...balcone o balconcino
spazzacà...la scopa (spazza in casa)
Toppato eh...dai dimmelooooooooooooo!