• Vi invitiamo a ridimensionare le foto alla larghezza massima di 800 x 600 pixel da Regolamento PRIMA di caricarle sul forum, visto che adesso c'è anche la possibilità di caricare le miniature nel caso qualcuno non fosse capace di ridimensionarle; siete ufficialmente avvisati che NEL CASO VENGANO CARICATE IMMAGINI DI DIMENSIONI SUPERIORI AGLI 800 PIXEL LE DISCUSSIONI VERRANNO CHIUSE. Grazie per l'attenzione.

Ci vogliamo contare noi Veneti ?

RosaMundi

Giardinauta Senior
che forti voi veneti che siete.... poi il Veneto è una regione ricchissima, ha delle montagne stupende, il mare pure, e poi le città fra le più belle di Italia, si mangia benissimo, avete tutto, psce, carne e tante verdure.
Però mi spiacerà tanto lasciare il Friuli....... i furlans sono tanto bravi..... vabbè, avrò modo di conoscere meglio anche i veneti, e poi il friuli non è così lontano.
p.s. per la cronaca, mia mamma è valtellinese (lombardia), mio padre trasteverino e mio marito padovano

el veneto lè beo, ma el Friuli xe pì vanti :eek:k07:
presente all'appello, BACCALA' RULEZ!!!!!!!:froggie_r

marco.enne

Esperto di impianti di irrigazione da balcone
nova arrivà......

el veneto lè beo, ma el Friuli xe pì vanti :eek:k07:
presente all'appello, BACCALA' RULEZ!!!!!!!:froggie_r

scominsiemo a essar una scianta affolè e andemo vanti :D bona giornàda butela un saludo :Saluto:
P.S parlarlo il veneto è una goduria scriverlo una tradizione dura :martello:da imparare :rolleyes: "nevvero" ?

Ultima modifica:

RosaMundi

Giardinauta Senior
varda che mi normalmente scrivo in vicentino ai me amizi :D e no xe gnanca tanto difizile capirlo par i altri secondo mi, femo pì fadiga fra de noaltri a capirse a volte!!!:lol:
un saludo anca a ti lora, e a tuti chealtri veneti chi drento!

marco.enne

varda che mi normalmente scrivo in vicentino ai me amizi :D e no xe gnanca tanto difizile capirlo par i altri secondo mi, femo pì fadiga fra de noaltri a capirse a volte!!!:lol:

:eek::eek::eek:te si na letterata??? allora dilo subito così femo 'na figura da mona .......:lol::lol:

Masolino

Bannato
Pensiamo alla cena ?

bomboloni in piazza erbe?

roba surgelata, ormai.

però sul lungadige porta Vittoria, vicino all'università c'è la bottega del krapfen!!!! fa anche la versione maxi! quello è un must! d'estate apre verso mezzanotte e chiude alle 4 del mattino, se qualcuno di voi è un nottambulo, si faccia avanti

image

Antonella grazie pel risotto dev'essere ottimo, ma devo confessarti che a mi el bosegato [ mascio ?] no me piase massa. Grazie ancora, comunque.

Per la cena

Per la cena, considerato che qui sta piovendo a dirotto, proporrei : Crema de risi e suca baruca

Par sei persone ocorarà circa un kg de suca baruca.
Cavarghe via la scorsa e tagiar la polpa a cubeti picinini o anca a fetine, fa istesso.
Metar in t'una pignata ne meza segola pestada e tre cuciari de ogio. Lassar desfrisar un pochetin ste robe e po zontarghe i tocheti de suca, missiando ben.
Da là a un fià, unirghe un litro de brodo [ dado fa istesso ] e pena che el brodo scominsiarà a ingresparse, cioè ciapar el bogio, sbassar el fogo e lassar che la suca la se cusina dazin dazieto, fintanto che la se sarà squasi desfata come se la fusse na crema.
Alora zontarghe un pocheto de brodo par ridurla a minestra brodosa e quando tornarà a ciapar el bogio, butarghe zò i risi e un pestexin de parsemolo.
Dopo un quarto de ora zontarghe un fià de butiro e un pugno de parmesan gratà.
Missiar, lassar ancora un atimo su'l fogo e dopo sta bona :food::food: minestra la sarà bel che pronta.

Buona cena a tutti !!! :flower:

RosaMundi

Giardinauta Senior
:eek::eek::eek:te si na letterata??? allora dilo subito così femo 'na figura da mona .......:lol::lol:

hahahahah no no,
no so mia na letterata... a son solo madrelingua e fazo parsin fadiga a parlare italian. Mi parlo te la lengua che so nata e malvolentieri te una che i me ga insegnà dopo.
A so zovane, ma al dialeto no rinuncio mia, come che fa tanti inveze :martello2

marco.enne

mav'i embriagà..........

avemo trovà 'na madrelengua e anca un poeta de cusina :hands13::hands13:

P.S go la coresion automatica in sto trabicolo che uso e ogni olta che ghe scrivo insima an dieletto me se taca tanti de quei punti rossi ....... :D

Masolino

Bannato

Vicenza dove ?
Io per anni venivo vicino Campo marzio [ via BGT Monte Berico ] a trovare una mia carissima zia .
Ciao :flower:

Masolino

Bannato
No piase ?

Crema di Risi e Suca Baruca no piase ?? Eh Eh ..

Chi xe che ga inventà polenta e bacalà?
Dixemelo creature sto nome, sto portento
che toga le misure per farghe un monumento !
Dante, Petrarca e Tasso xe piavoli al confronto,
Omero xe un pagiasso e Metastasio un tonto !
No ghe xe al mondo un piato che possa starghe a peto;
sia lesso o mantecato co'l tocio e co'l tocheto,
fato a la venessiana fato a la visentina,
de sera o de matina che roba soprafina !
L'imbalsama, el sublima, el sassia, l'incocona ( = rimpinza )
e drento el te combina 'na festa cussì bona
che dopo gnanca un'ora che te lo ga magnà
vien su....la dolse aurora de la felissità !

[ Agno Barlese ]

Vagabonda

Florello Senior
sapete che riesco a capire quando lo si parla, ma lo scritto non lo capisco.... che state a dì?!?!?!!?!?!? che è "xè pì vanti"? E' più in là? E' più "avanti"?

Masolino

Bannato
sapete che riesco a capire quando lo si parla, ma lo scritto non lo capisco.... che state a dì?!?!?!!?!?!? che è "xè pì vanti"? E' più in là? E' più "avanti"?[/QUOTE]

Esatto, Bruna, vedi che lo comprendi ?
Allora dovrei avere maggiori difficoltà io che vivo a Roma dall'età di cinque anni e non ho occasioni di parlarlo quotidianamente.
Ciao, buona serata.

Antonella65

Maestro Giardinauta
polenta e bacalà o polenta e sopressa visentina?
meio el bollito con la pearà (noialtri a Isola femo na festa anca par quel, ma prima femo quela della zucca , sempre a magnar semo:food:)

marco.enne

vuto vedare....

....... che ci de qua ci de là ,semo tutti veneti :D:D i sponta come.....:lol::lol: ciodini........avanti ghé posto

Alto