• Vi invitiamo a ridimensionare le foto alla larghezza massima di 800 x 600 pixel da Regolamento PRIMA di caricarle sul forum, visto che adesso c'è anche la possibilità di caricare le miniature nel caso qualcuno non fosse capace di ridimensionarle; siete ufficialmente avvisati che NEL CASO VENGANO CARICATE IMMAGINI DI DIMENSIONI SUPERIORI AGLI 800 PIXEL LE DISCUSSIONI VERRANNO CHIUSE. Grazie per l'attenzione.

Ci vogliamo contare noi Veneti ?

Sevi

Fiorin Florello
ben arrivà:Saluto::Saluto:

Grassie
1053182338inchino.gif


Che beo, che beo...go capìo tuto ( no eh :ros: :lol: )

Alcune parole sono molto simili al mio dialetto, altre proprio identiche :hehe:

E vien da sorridere anche solo leggendo, la parlata mi sembra di sentirla dalle vostre voci, troppo "birbantina"
1053182338inchino.gif
 

marco.enne

Esperto di impianti di irrigazione da balcone
Grassie image

Che beo, che beo...go capìo tuto ( no eh :ros: :lol: )

Alcune parole sono molto simili al mio dialetto, altre proprio identiche :hehe:

E vien da sorridere anche solo leggendo, la parlata mi sembra di sentirla dalle vostre voci, troppo "birbantina" image

:hands13::eek::eek: ma come, non te erito già acorta d' esar capitada rento 'na coàda de mati ???:rolleyes: :flower::Saluto:
 

marco.enne

Esperto di impianti di irrigazione da balcone
Essì, me n'erio acorta, sì :embarrass

E sennò mica ci entravo :hehe: :lol: :flower:


EDIT: scusate il mio maldestro tentativo di dialetto :ros:

tuto fà brodo e no se formalisemo avanti anca "asì":hands13:
ora sevi te saludo e vao a :sleep2:( magari prima ardo un cicin de television)
e faso un poca de compagnia a la me siora ....:D) e doman se te vol semo ancora qì :flower::Saluto:
 

Sevi

Fiorin Florello
tuto fà brodo e no se formalisemo avanti anca "asì":hands13:
ora sevi te saludo e vao a :sleep2:( magari prima ardo un cicin de television)
e faso un poca de compagnia a la me siora ....:D) e doman se te vol semo ancora qì :flower::Saluto:

E grassie
1053182338inchino.gif


Te saludo anca mi :embarrass buonanotte :sleep2:
 

marco.enne

Esperto di impianti di irrigazione da balcone
gooood......... morning venati

tra un laoreto e l'altro son de novo a lesarve ......:rosa:
scrivarve de tempo ghe no pochin ..:embarrass.. (gò da laorar) ma impisar el macinin
par guardarve el trovo ...:D....
alora speto......:rolleyes:
:flower::Saluto:.......
 

RosaMundi

Giardinauta Senior
Hai ragione.....a volte l'origine delle parole è proprio misteriosa; ne abbiamo un'altra molto carina e magari è la stessa che si usa dalle tue parti......MORICIOLA la conosci? :lol:

beh si, nel padovano la chiamano MARIGOLA, noialtri inveze MOREJA (o morejeta) :lol:
le nutrie le xe grosse però eh...

Cos'è' ? Quella che noi chiamiamo "MOREIETA" ?
E la CIOPINARA? Sapete cos'è?

lA CIOPINARA lo dicono i miei amici alto vicentini, qua la ciamemo TOPINARA, e mesi fa ghin'aveo una che la me ga cavà fora tute le me bele rose cat:

tra l'altro ghemo catà anca dei SCARBONAZZI in orto, che schifezza!! :eek:

e la MARISORBOLA come la ciameo in giro pal Veneto ciò?

lucertola_ii_57_stefano_arcidiacono.jpg
 
Ultima modifica:

marco.enne

Esperto di impianti di irrigazione da balcone
non vorria sbaiarme ..........

beh si, nel padovano la chiamano MARIGOLA, noialtri inveze MOREJA (o morejeta) :lol:
le nutrie le xe grosse però eh...



lA CIOPINARA lo dicono i miei amici alto vicentini, qua la ciamemo TOPINARA, e mesi fa ghin'aveo una che la me ga cavà fora tute le me bele rose cat:

tra l'altro ghemo catà anca dei SCARBONAZZI in orto, che schifezza!! :eek:

e la MARISORBOLA come la ciameo in giro pal Veneto ciò?

image

ma la moriciola l' è quel ratin picoio ,da dispensa par intenderse , queo de tom e jerry.l'è praticamente inocuo el vive rento la casa al massimo rento ai fenili
la ciompinara /tompegana /pantegana l'è el raton da fogna ,da sgauia el fà un sacco de dani e de malatie
generalmente an doe ghè uno non ghè l'altro
la nutria l'è sta importà ai primi del '900 par far pelise se ciama anca "castorin" ghe ne combina uno spegaso en te le colture el magna tuto quel che ghe capita basta sia piante;
el "scarbonasso" /carbonasso l'è un sepente tuto nero ,non velenoso ma el taca tuti e el sgagna fisso, el sgagnon fa anca mal:mad: magna rati/ ratini/ rane /picoi insetti
la" marisorbola" non savaria la gò sempre ciamà "lusertola":D
:Saluto:

desmentegavo de dirve "animali che pasion " quasi tuti ansi qualcheduno de più (cioè a parte el raton) ne la me vecia casa quasi i vegnea a magnar con noaltri ,alcuni i spetava che ghe portaino da magnar
erino grandi amigoni e non combinaa niente!!
 
Ultima modifica:

RosaMundi

Giardinauta Senior
la ciompinara /tompegana /pantegana l'è el raton da fogna ,da sgauia el fà un sacco de dani e de malatie
la" marisorbola" non savaria la gò sempre ciamà "lusertola":D

si si, la marisorbola xe la lucertola, che la ga tanti nomi in veneto!

però la topinara-ciupinara la xe la talpa, mentre la pantegana la poe esere una moreja granda a sè oppure na persona che abita in tel venezian :lol::lol:
 

bonsai d'aprile

Giardinauta
... comunque dalle mie parti ci sono differenze linguistiche o di cadenza già nello stesso paese. mi auguro non sia così anche nelle altre parti del veneto!!!

ven fato 'na discusion tuta in diaèto. poreti quei che xe vegnui lesar. me scuso a nome dei veneti ma semo fati cussì.

(abbiamo fatto una discussione tutta in dialetto. poveri coloro che son venuti a leggere. mi scuso a nome dei veneti ma siamo fatti così.) :love_4:
 

bonsai d'aprile

Giardinauta
dell'abbecedario messo da erika (gustosissimo) vorrei tradurre da dialetto veronese a... diciamo trevisano, alcune parole:
balon baeòn
bogon s-cioso (pianura) s-ciòs (verso la montagna)
cavra càvara
cuciàr sculiér
diàl didiàl
gòssa jossa
gratacasola gratariòea
léoro lievaro
niàl nio
oroloio reojo
rua roda
siresa sarésa
telarina scarpìa

così... per cultura generale, diciamo!
 

bonsai d'aprile

Giardinauta
..ma el nido, nesun lo ciama GNARO??
e mi che pensavo che tuti disesse cusì..:confuso:

nooo!!!! mi sto cappottando!!! non l'avevo mai sentita! :lol: :lol:
femena! dime ti, invese, cosa che l'è el mas-cio!!!! dae me bande l'è l'omo ma dae tue... tanto i xe sinonimi! :fischio: :eek:k07:

donna! dimmi te, invece, cos'è il maschio!!! dalle mie parti è l'uomo ma dalle tue... tanto sono sinonimi!
 
Ultima modifica:

RosaMundi

Giardinauta Senior
nooo!!!! mi sto cappottando!!! non l'avevo mai sentita! :lol: :lol:
femena! dime ti, invese, cosa che l'è el mas-cio!!!! dae me bande l'è l'omo ma dae tue... tanto i xe sinonimi! :fischio: :eek:k07:

hhahaah femena.... perfetto dialetto da Oxford! :lol::lol:

beh dai, el mas-cio xe uno dei fondamenti della cultura veneta, inteso sia come animale che come persona molesta e dalle dubbie qualità morali
:lol::lol:
detto anche porzelo
:lol:
 
Alto