Masolino
Bannato
vestito con camicia bianca e cravatta, thank you.
gran servizio, convegno.
e gran bottiglia (la mia)
dai che te vansemo un gossin de quel bon
Alora vegno a le 20.30 .
A dopo puteleta.
:flower::love_4::flower:
vestito con camicia bianca e cravatta, thank you.
gran servizio, convegno.
e gran bottiglia (la mia)
dai che te vansemo un gossin de quel bon
Finalmente, mi chiedevo che fine avessi fatto, scomparsa....Tutto bene ?.
Qua la maggioranza pare de ''mussi' veronesi , tuti mati, e io forse più degli altri.
Benvenuta, il tuo contributo con ricette, racconti,...sarà graditissimo.
...alora vuto dir che mi ,ricete non ghe no datesaria poco "benvenu" e gradio?
me par de essarl'unico tuto mato dei veronesi
ghe vol si o no un arlechino....
k07:
sentì chesta ('na da butei) recurì le brose de la paiola de polenta scrostele e metile nel latte la matina ......
noialtri venatiemo inventà anca i "corn flaic"(disendola alla venata)
vuto metare.....:hands13:.
......alora vuto dir che mi
,ricete non ghe no date
saria poco "benvenu" e gradio?
me par de essarl'unico tuto mato dei veronesi
ghe vol si o no un arlechino.... confused:
k07:
Tu sei graditissimo e lo sai bene, ma quanto a essere ''musso tuto mato '' credo che il titolo spetti a me. Lo sai bene Marco.
Io sono el più vecio e come tuti i mati go sempre razon.
:lingua: :flower: :lingua:
Ps: Magnate le fritole le xe bone
eto leto il resto del mess. de arlecchinNoé, prego.
![]()
eto leto il resto del mess. de arlecchin![]()
meio de no qua da noaltri se dise che "de siori ghe n'era uno solo e i l'à messo in croce " te sè il detto era?? preferaria papà del gnocco ma me manca il fisico:martello:Arlecchino era Bergamasco, non veronese.
Ti te xe el Duca de la Pignata o el Conte del Listòn.
:hands13::hands13:
meio de no qua da noaltri se dise che "de siori ghe n'era uno solo e i l'à messo in croce " te sè il detto era?? preferaria papà del gnocco ma me manca il fisico:martello:
adeso vao a vedarme madama ferrari.....
Ma come.....
Ti manca il fisico perchè sei magro e atletico ? Meglio per te e ti lamenti pure?
:smok::smok: e questa :Saluto: non nel senso di saluto ..... 'ma arda che muscoli"k07:
daaiii, ciaro, che se te laori de manovalanza te ghe d'avergheli , 1,75cm per 74kg niente mal par i mei .....anta....![]()
Ma come.....
Ti manca il fisico perchè sei magro e atletico ? Meglio per te e ti lamenti pure?
:smok::smok: e questa :Saluto: non nel senso di saluto ..... 'ma arda che muscoli"k07:
daaiii, ciaro, che se te laori de manovalanza te ghe d'avergheli , 1,75cm per 74kg niente mal par i mei .....anta....![]()
Sapessi quanti sono i miei...anta.....:burningma
Devi essere un bel toso, biondo mi pare; oci ciari ?
Spopoli.
Un giorno ti racconterò le mie prodezze di gioventù.
Buonanotte.
Ciao!!! Se state ancora cercando veneti .... ci sono anch'io!!!:Saluto:
Sapessi quanti sono i miei...anta.....:burningma
Devi essere un bel toso, biondo mi pare; oci ciari ?
Spopoli.
Un giorno ti racconterò le mie prodezze di gioventù.
Buonanotte.
riflesssi rossi ora son grigio riflessi grigi e stenpià , oci nocciola anca queli con rislesi rossi.(le butele le disea sguardo :smok: penetrante e sicuro ma anca quasi catii) par spopolar spopolaa..... na volta ( anca se le dise anca adesso)ora non so .......:storto:
riflesssi rossi ora son grigio riflessi grigi e stenpià , oci nocciola anca queli con rislesi rossi.(le butele le disea sguardo :smok: penetrante e sicuro ma anca quasi catii) par spopolar spopolaa..... na volta ( anca se le dise anca adesso)ora non so .......:storto:
Mi.?...Mi:
Pelo color platino, oci cicolata fondente; me decìan en españa las que me amaron ''ojos de calentura''.
Come vedi stamattina sono tornato nella dimensione spagnola, ogni tanto mi capita sopratutto quando ascolto e canticchio ''coplas''.
Piove, fa freddo, è saltata una gita...e alora ..ricordi e musica con la voce ineguagliabile e la grande arte di Conchita Piquer .
Ho messo anche poesie di Rafael de Leòn a una bella e giovane Signora che si dice catturata dalla ''calentura'' dei miei oci; pensa, sta perfezionando lo spagnolo par venirme drio quando el me ciapa el attacco.
Buona giornata amico mio .
Muy buenos dìas y que lo pases estupendamente.