Masolino
Bannato
vestito con camicia bianca e cravatta, thank you.
gran servizio, convegno.
e gran bottiglia (la mia)
dai che te vansemo un gossin de quel bon
Alora vegno a le 20.30 .
A dopo puteleta.
:flower::love_4::flower:
vestito con camicia bianca e cravatta, thank you.
gran servizio, convegno.
e gran bottiglia (la mia)
dai che te vansemo un gossin de quel bon
Finalmente, mi chiedevo che fine avessi fatto, scomparsa....Tutto bene ?.
Qua la maggioranza pare de ''mussi' veronesi , tuti mati, e io forse più degli altri.
Benvenuta, il tuo contributo con ricette, racconti,...sarà graditissimo.
...alora vuto dir che mi ,ricete non ghe no date saria poco "benvenu" e gradio?
me par de essar l'unico tuto mato dei veronesi ghe vol si o no un arlechino.... k07:
sentì chesta ('na da butei) recurì le brose de la paiola de polenta scrostele e metile nel latte la matina ......
noialtri venati emo inventà anca i "corn flaic"(disendola alla venata)
vuto metare.....:hands13:.
......alora vuto dir che mi ,ricete non ghe no date saria poco "benvenu" e gradio?
me par de essar l'unico tuto mato dei veronesi ghe vol si o no un arlechino.... confused:k07:
Tu sei graditissimo e lo sai bene, ma quanto a essere ''musso tuto mato '' credo che il titolo spetti a me. Lo sai bene Marco.
Io sono el più vecio e come tuti i mati go sempre razon.
:lingua: :flower: :lingua:
Ps: Magnate le fritole le xe bone
eto leto il resto del mess. de arlecchinNoé, prego.
eto leto il resto del mess. de arlecchin
meio de no qua da noaltri se dise che "de siori ghe n'era uno solo e i l'à messo in croce " te sè il detto era?? preferaria papà del gnocco ma me manca il fisico:martello:Arlecchino era Bergamasco, non veronese.
Ti te xe el Duca de la Pignata o el Conte del Listòn.
:hands13::hands13:
meio de no qua da noaltri se dise che "de siori ghe n'era uno solo e i l'à messo in croce " te sè il detto era?? preferaria papà del gnocco ma me manca il fisico:martello:
adeso vao a vedarme madama ferrari.....
Ma come.....
Ti manca il fisico perchè sei magro e atletico ? Meglio per te e ti lamenti pure?
:smok::smok: e questa :Saluto: non nel senso di saluto ..... 'ma arda che muscoli" k07:
daaiii, ciaro, che se te laori de manovalanza te ghe d'avergheli , 1,75cm per 74kg niente mal par i mei .....anta....
Ma come.....
Ti manca il fisico perchè sei magro e atletico ? Meglio per te e ti lamenti pure?
:smok::smok: e questa :Saluto: non nel senso di saluto ..... 'ma arda che muscoli" k07:
daaiii, ciaro, che se te laori de manovalanza te ghe d'avergheli , 1,75cm per 74kg niente mal par i mei .....anta....
Sapessi quanti sono i miei...anta.....:burningma
Devi essere un bel toso, biondo mi pare; oci ciari ?
Spopoli.
Un giorno ti racconterò le mie prodezze di gioventù.
Buonanotte.
Ciao!!! Se state ancora cercando veneti .... ci sono anch'io!!!:Saluto:
Sapessi quanti sono i miei...anta.....:burningma
Devi essere un bel toso, biondo mi pare; oci ciari ?
Spopoli.
Un giorno ti racconterò le mie prodezze di gioventù.
Buonanotte.
riflesssi rossi ora son grigio riflessi grigi e stenpià , oci nocciola anca queli con rislesi rossi.(le butele le disea sguardo :smok: penetrante e sicuro ma anca quasi catii) par spopolar spopolaa..... na volta ( anca se le dise anca adesso)ora non so .......:storto:
riflesssi rossi ora son grigio riflessi grigi e stenpià , oci nocciola anca queli con rislesi rossi.(le butele le disea sguardo :smok: penetrante e sicuro ma anca quasi catii) par spopolar spopolaa..... na volta ( anca se le dise anca adesso)ora non so .......:storto:
Mi.?...Mi:
Pelo color platino, oci cicolata fondente; me decìan en españa las que me amaron ''ojos de calentura''.
Come vedi stamattina sono tornato nella dimensione spagnola, ogni tanto mi capita sopratutto quando ascolto e canticchio ''coplas''.
Piove, fa freddo, è saltata una gita...e alora ..ricordi e musica con la voce ineguagliabile e la grande arte di Conchita Piquer .
Ho messo anche poesie di Rafael de Leòn a una bella e giovane Signora che si dice catturata dalla ''calentura'' dei miei oci; pensa, sta perfezionando lo spagnolo par venirme drio quando el me ciapa el attacco.
Buona giornata amico mio .
Muy buenos dìas y que lo pases estupendamente.