Ton Wijnen
Aspirante Giardinauta
I am a botanist and private collector in Holland. I am collecting Amaryllidaceae. I am searching Hippeastrum species,Hymenocallis species and Griffinia species. Also other Amaryllidaceae such as Brunsvigia ,Ammocharis, Boophane,Placea, Crinum, Rhodophiala species are very welcome. I am searching bulbs of seeds of these plants for my private collection.
Also I am searching some seeds or seedlings from Cryptostephanus species.
Perhaps you know other Mexico plant forums or South American plantforums. Or bulbwebsites/nurseries from your country or South America.
Can and will you help me please?
Or do you know other people in you area who can help me? Maybe botanists or private collectors?
Thank you very much and I hope to hear soon from you again.
Ton Wijnen
Holland"
Io sono un botanico e collezionista privato in Olanda. Io sono la raccolta Amaryllidaceae. Io sto cercando di specie Hippeastrum, specie Hymenocallis e specie Griffinia. Amaryllidaceae anche altri, come Brunsvigia, Ammocharis, Boophane, Placea, Crinum, specie Rhodophiala sono i benvenuti. Io sto cercando bulbi di semi di queste piante per la mia collezione privata.
Anche io sto cercando alcuni semi o piante di specie Cryptostephanus.
Forse conoscete altri forum vegetali Messico o del Sud plantforums americano. O bulbwebsites / vivai del tuo paese o in Sud America.
Può e vuole aiutarmi per favore?
O fai a sapere che altre persone in zona che mi può aiutare? Forse botanici o collezionisti privati?
Vi ringrazio molto e spero di sentire presto anche da voi.
Ton Wijnen
Holland "
Also I am searching some seeds or seedlings from Cryptostephanus species.
Perhaps you know other Mexico plant forums or South American plantforums. Or bulbwebsites/nurseries from your country or South America.
Can and will you help me please?
Or do you know other people in you area who can help me? Maybe botanists or private collectors?
Thank you very much and I hope to hear soon from you again.
Ton Wijnen
Holland"
Io sono un botanico e collezionista privato in Olanda. Io sono la raccolta Amaryllidaceae. Io sto cercando di specie Hippeastrum, specie Hymenocallis e specie Griffinia. Amaryllidaceae anche altri, come Brunsvigia, Ammocharis, Boophane, Placea, Crinum, specie Rhodophiala sono i benvenuti. Io sto cercando bulbi di semi di queste piante per la mia collezione privata.
Anche io sto cercando alcuni semi o piante di specie Cryptostephanus.
Forse conoscete altri forum vegetali Messico o del Sud plantforums americano. O bulbwebsites / vivai del tuo paese o in Sud America.
Può e vuole aiutarmi per favore?
O fai a sapere che altre persone in zona che mi può aiutare? Forse botanici o collezionisti privati?
Vi ringrazio molto e spero di sentire presto anche da voi.
Ton Wijnen
Holland "